43 dk.
Vegabet
300x250 TR

Dizinin Diğer Bölümleri


Yorumlar

Dizilla bir süredir yayında sizlere en iyi dizi keyfini sunabilmek için çok çalışıyoruz, sitemizi geliştirebilmemiz adına bizi tavsiye etmeyi unutmayın ve yorumlarınızı esirgemeyin :-)

  
Yorumunuz ipucu/detay içeriyorsa spoiler butonunu kullaniniz.
[spoiler] Yorumunuzu bu bölüme yazınız. [/spoiler]

  1. Ahmet Uygar Akgöz

    hey yavrum hey olaylara bak

  2. M. Tim Johansson

    Ben’i gördükçe sinirlerim oynuyor.Nasıl dayanıyolar bu adama aklım almıyor.Benim elimde 9mm olsaydı adama kimliği tespit edilemeyecek kadar sıkardım.

  3. Eray Küçük

    Her bölüm mü bol aksiyonlu olur be arkadaş

  4. MUHAMMET İHSAN Ç.

    abi fena yaa izlemek için çok geç kalmışım :S

  5. Barış Predasco

    O Beyin yıkama yeriydi sanırım demi ?

  6. FATİH BATIR

    her bölüm dahada merak artıyor

  7. taha türküm
    Spoiler içeren alan!
    sawyer ın taktıkları şey e ne oldu
  8. gazi somek

    İllaki bir gizem…Bu kadarda olmaz ki

  9. Mustafa

    BUNLAR ILLUMINATI GIBI BIR ŞEY LAN

  10. Cem Yavuz

    Arkadaş biriside demiyorkü ethan heryerden çıkıyor 😀 herkezin bağı var bu olayda

  11. mavenofthestrings

    Acaba şu Ethan’ın olaylarla alakası ne 😀 çok tatlı birine benziyordu keşke ölmeseydi dfsklmdsfkjlg

  12. baran

    spoiler için tşrkler

  13. coNrad13

    Jack süper bi karakter…

  14. Berkay REIS

    Kate telsizle hikayeyi anlatirken musik oradakiler felan cok duygusal bi hava oldu :'( sonu farklı ve heyecanli bitti

  15. Berkay REIS

    O kendini jacka tom diye tanitan ameliyattaki kanı temizleyen adam varya iste o en baslarda takma sakalli bir adamdi ve micheallin salini havaya ucurup kateye silah dayamisti eskiden ve seyircinin gözünde kötü korkunç ve onların lideri gibi bi izlenim yaratmisti ama aslinda GERCEK OLANı simdi goruyoruz ki ameliyatta kana bakamiyordu ve jacka ben kan görmeye dayanamam dedi eger dikkat ettiyseniz.komik olan şu digerlerinin jack ve arkadaslarina göstermeye calistiklari vahsi olduklari ama gercekteki kan gormeyr bile dayanamayan kisi 🙂

  16. Berkay REIS

    Ve bu adamlarin surekli tekrarladigi sey biz iyi insanlarız ama ben öyle düşünmüyorum sawyere kacmasi icin yardim eden alexin sevgilisine ne yaptigini gordunuz mu adama once özür dilettiler iste bu kadar orada onu affetmeleri gerekirdi ama sonra onu alip bi odaya atmislar baglamislar ve hipnotize edici psiklojosini bozacak turden iskence ediyorlar.bunu yapanlar iyi insan olabilir mi ? Ayrica en son ölen o adam sawyere öldürmeye çalışıyordu iyi adamlar bunu da yapmaz sonucta sawyeren bi sucu yoktu iyi dedigin adam bunu anlar hatta sevgilisini kim vurmussada onu da affeder. Ki sevgilisi vurulmayi hak etti sonucta sun be ucaktan dusnelr masum bu adamlar onlara bulasiyor ve ellerinde tek olan şeyi sallarini aliyorlardi sun da ne yapsin kendini korumak icin vurdu dedigim gibi they bad gays ins ilerde jack locke sayod sawyer plan yaparda hepsini gebertilrler

  17. Berkay REIS

    Ve dikkatinizi bir seye cekmek isterim ben ameliyata girecekken son anlara doğru sorduğu kisi alexti.ve alex en son babasi kendisine izin vermeyecegini bildigi icib gidemedi ve secgilisini alacağı kapının onunde duran adami ikna etmek icin babamin haberi var zaten dedi demekki babasi oranin sayılan sevilen ve söz sahibi birisi sizce kim ? Ben olmasın.

    Ama garip olan şu alex fransiz kadinin oglu vr fransiz kadın adaya düştüğünde kocasi yoktu bu basinaydi ve cocugunu kendi basima dogurttum 1 hafta sonra benden aldilar demisti yani o adada alexin babasi yok sadece küçük lukten aldiklari icin ona ben senin babanim diye yutturmuslardir. Eger babasi Ben ise her ne kadar öz kızı olmasada ben’de alexi cok seviyordur sonucta kiz oraya 7 günlükken gelmis

  18. Sezer Barış TAŞ
    Spoiler içeren alan!
    Bakın sizlere birşey diyeyimmi bence bana kalırsa bu ada farklı bu yorumu mutlaka okuyun birşey diyeceğim ; sizi iyi merak ettircek bende bilmiyorum bakın bu eko ölürken dediki sıra sizde dedi locke locke ve diğerleri karşı çıkarsa ada tek tek ölümlerle çoğalacak birde rosu (adını tam bilmiyorum) o kadın ilk görüldüğünde sayide ARAŞTIRMA MERKEZİYLE geldik demişti buralarda araştırma yapmaya bence oda onlardan biriydi YA HALA ONLARDAN BİRİ,YADA ONU KOVDULAR!
  19. Burak Cem
    Spoiler içeren alan!
    Ethan da nasıl bir karakterse, adam yaşarken bu kadar görünmüyordu dizide. Öldükten sonra oynamaya başladı. 😀
  20. McChickenMaster
    Spoiler içeren alan!
    Ethan daha geç ölmeliydi bence sonuçta adam 1.sezon 10.bölümde claire ve charlie yi kaçırdı sonra 1.sezon 15.bölümde tekrar ortaya çıktı ve charlie onu öldürdü yani yine de onu da göstermeliydi biraz da 2 tane bölümde var diğer bölümlerde adı geçiyor zaten bi de 2.sezonda cliare a ne yaptığını gösteriyor bi kere ya da bi yerde ortaya çıkmalıydı

    Spoiler içeren alan!
  21. özden çelik
    Spoiler içeren alan!
    juliet eski kocası için, bir otobüsün altında kalmasını diledikten bir süre sonra , adam gerçekten otobüsün altında geberiyor, yorumlara bakıyorum da ,benim gibi bu konuya takılan yok.
  22. Zeynep

    Lost un tek kötü yanı mesela bu bölümde kate sawyer ve jake in ameliyatını gösteriyor. Ama diğer bölümde desmond tab bahsediyor. Ben kate ve sawyer acaba kurtulacak mi diye dusunuyorum onlar bana desmond u anlatıyorlar

  23. aykutorek

    Ethan’a müstahak

  24. kemal ak

    gerçekçilik%75 sürükleyicilik%84 bu bölüm için

  25. rnagrbs

    Jack’i ilk sezonda da çok sevmiştim,ikinci sezobde locke ile olan liderlik saçmalığı ilk okul seviyesinde olunca soğudum bu sezon bu kadar cool olması, maşallah :))

  26. Fatih Çolak

    Juliet’in eski kocasının masasındaki isimliğe dikkat ettiniz mi? Edmund Burke yazıyor. Ünlü İngiliz siyaset bilimcisinin ismini kullanmışlar. Oldukça şaşırdım.

  27. Ali

    Superdiiii

  28. Yiit Öztürk

    Ethan biraz libby ye benzemiyomu 😀

  29. Hildem

    Süper bölümdü. Karl’a yaptiklari iskence ne öyle ya insan kafayı yer. Jack harika karakter locke ile dalaştiklari bölümlerde biraz gıcık kapmıştım ama doktorcum kazandı gönlümü.

  30. Oğuzhan Doğan

    nestor adamım

  31. Faruk Kudbay

    Bu Ethan da ne sokuk bi tip var gördümü küfredesim geliyor

  32. f.nihal

    Alex’in babasi kimdi ki?

  33. Berkex

    Olacak iş değil yahu

  34. Cinavık -_*
    Spoiler içeren alan!
    kate iyice ortalık malı oldu
  35. Melis

    Sawyer ve katein yarım saatte gittiği yeri diğerleri bir saniyede gittiler

  36. Erol Gencer

    arkadas, juliet ‘in tam da kameralara baktigi anda Kate ile Sawyer’in koca ormanin tam da o kameranin baktigi yerden gecmesine nasil gicik oldum ya, var mi böyle sacmalik

Önerilenler